Melektrk Kızlar 23 haftalık hamileyim geçen gün temizlik yaptım üzerinden 3,4 gün geçti ama o günden beri bu ayaklarım daki ve bacağımdaki şişlik inmedi ya davul gibi şişti baya belli oluyor şişliği sizde de oluyor mu acaba olmaması için neler yapıyorsunuz
Slinn Melektrk bende ödem olduğu zaman günde üç dört litre su içiyorum bide otururken karşıma sandalye ve üzerine minder koyup ayaklarımı yükseltiyorum öyle geçiyor .
Efsoo Melektrk ah canim basladisa sona kadar gidicek malasef(bendede 23 haftada baslamisdi.hala devam ediyor.boyle yapa bilirsin azcik inmesi icin.soğuk suya koy ayaklarini.sonra git uzan ayaklarini dinlen fazla ayakta kalma.tuzu azalt bol su ic ödem at.ayaklarini sallama canim.benim ayaklarimi gorsen davuldanda beter hale geldi.ben tuzu cok yedim o uzfen oldu keske yemeseydim.ah kismet iste.zaten az kaldi benim doguma😁sende bekle kendini.bide karacgier enzimlerine idrar testine protein kacagina leykosit fazlaligina baktir.fazlasi cikinca ondanda ola bilir.bende protein falan cikmamisdi.ama leykosit fazlaligi vardi bide suyu az iciyordum tuzu cik yedim ondan oldu.sende doktorunla konus💙
defne55 Melektrk 20 haftada başladım şişmeye 25 oldum hala devam ayaklarını yukarı doğru uzatman fayda eder biraz bide elinden geldiğince çok ayakta durmamaya ve çok oturmamaya dikkat et ikisini dengelemeye çalış yani
Melektrk Efsoo benimde tuzdan da etkisi var heralde canım ya senin gibi olucak heralde yapacak bişey yok o zaman 🤷😔
Efsoo Melektrk ben limonu yesil eksi elmani deli gibi tuzladim yedim.ay canim cekiyo diye Pismanim simdi