Annee2 bende de o tedirginlik var 🙁hem tiroit hastası olduğum için propcil kullanıyordum her gün hem de çocuğum olmadıgı için doktor bir takım ilaçlar vermişti fitil falan fitil neyse de o kullanıyormuş hamilelikte ama estrofem diye ilaç içtim x grubu ilaçmış sıkıntı yani :( ancak şu var öyle gözüm kör olmuş ki hamile kaldığımda doktora hiç danışmadım Bişi olur mu diye şimdi ise Doğuma 3 haftam kaldı allah yardımcımız olsun beni de korku sardı sonlara doğru :(