Merveakbulut Merhaba kızlar 39+5 günlük hamileyim ilk gebeliğim heyecanla oğlumun gelmesini bekliyorum ama pek gelesi yok😁Bugün gögüsümden süt geldi acaba bu Doğum belirtisi mi?Bir fikriniz var mı?
Kvsrertgrl Merveakbulut pek sanmıyorum benden 24 haftalıkken gelmeye başlamıştıı 40+2 olduk hâlâ geliyooor ama doğuramadım dahaa 😅
Zeyy_nepp Merveakbulut bende 32 haffalık hamileyim göğüslerimden 25.haftadan itibaren süt gelmeye başladı ama sarı süt geliyor aranızda yaşayanınız var mı ben anlam veremedim gelirse o şekilde mi geliyor ilk süt
Merveakbulut Kvsrertgrl ayyy bu son zamanlarda gerçekten çok sabırsız oluyor insan bir an önce kavuşmak istiyor en ufak birşey de hemen acaba Doğum belirtisi mi diyor😁