Mavisss12 Merhaba kızlar 12+5 im kabızlık yaşıyorum çok keyifsizim. Mide yanması ve ekşimeside var. Bulantılar ve kusmalarda varda zofran alıyorum mecburen dr verdi yoksa öbür türlü gün boyu iş yerinde bile zorlanıyorum
2lokummannesiii Mavisss12 canım sabah kalktığında aç karna ılık suyun içine birkaç damla limon damlat iyi geliyor. Ya da kayısı ye sabah üzerine su iç. Bir de kayısıları akşamdan bardağın içine koy sabah suyunu içi ve o kayısıyı ye. Önce bunları dene direk ilaca başvurma.
Kadriye-melek1 Mavisss12 canım o ilaçlar kabız yapıyor bende 18 haftalık oldum hala kullanıyorum zofer ıcmezsem kusuyorum bol incir ye yeni çıktı ya taze o yaptırıyor
Banu_ayaz Mavisss12 bende de vardi ne yapsam kisa sureli cozumdu simdi probiyotik kullaniyorum birde üzüm yiyorum hemen her gün orta boy bir salkim ve bol su neredeyse her gun tuvalete gidebiliyorum çok şükür kabizliktan nefes alamiyordum artik son 1 aydir iyiyim 🤲🏼
gamzeli10 Banada dr dufalac ve magnezyum verdi. Magnezyum hem cocuga yararlı hem bagırsakları calıstırıyor. Ama dufalac her zaman içme cok zorda kalırsan yarım olcek iç dedi dr. Cunku hamılelıkte ıshalde ıstemıyor doktor
Tgba5656_ Bende ayni sorunu yaşıyorum kuru kayısı bi kac tane yiyip üstüne ılık su içiyorum ardindan sicak bi dus cok iyi geliyor