Merhaba kızlar 38+5 haftalık hamileyim.. mide ağrısıyla acile gittim serum fayda etmeyince kadın Doğuma sevkettiler.. ben ultrasonda bakacaklar sandım ama Çatala aldılar ve açılmam var mı diye baktılar çok canım yandı kendimi kastığım için mi bilmiyorum 🙈 normal Doğum çok istiyorum ve hiç korkmuyodum taki çatal muaynesine kadar şuan aşırı korkuyorum doğumdan 😔😔