Canım bende kırmızı hastanede ısmAil kestaneye gıdıyorum ama tum tahlillerimi devlette yaptırıyorum ayrıntılı ultrasonada orda gırıcem eylulun 19 da gıdıp randevu alabılırsın sımdıden ozelde bosuna ucret verme ve cıhaz konusunda devlet hastanelerı daha ıyı