Merhabalar kuzenim 10 gün önce tüp bebek yaptırmıştı ve bugün dayanamadı test yaptırdı sonucu 3,69 çıktı. Şuan için değer negatif ama Geç döllenme olabilir mi ki tüp bebek yaptıranlar yazarsa sevinirim. Umutsuzluğa kapılmalı mıyız yoksa gününde tekrar etmeli mi?1