İyi akşamlar kızlar. 16. Haftadamdayım geçen hafta doktorumu değiştirdim ve ikili test sonucumu ona da gösterdim. Doktorum Papp a değerimin düşük olduğunu ( Papp a 0,621 düzeltilmiş MoM 0,29 ) 5. Aydan sonra gelişim geriliği gibi birçok anomaliye yol açabileceğini söyledi. Acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Sonuç ne oldu merak ediyorum, moralim bozuldu ihtimal de olsa.