[silindi] 1 yıl boyunca gitmediğim doktor kalmadı hepsi hamile kalıp 10 haftayı tamamlar tamamlamaz hemen nifty istediklerini söylediler. Her gittiğimde alttan cihazlarla muayeneler, kan testleri, smear testler kaç çocuk doğurmuş hale geldim ve sonunda bezdim. Riskli durumlara kimse yanaşmak istemiyor