Öncelikle merhaba... çarşamba günü hafif bi kanamayla (en fazla iki parmak boyutunda ) acile gittim. Henuz keseyi gormemistik. Doktor keseyi gordugune emine olamadi zaten dusuk olabilir ektopik dis gebelik falan olabilir dedi. O gun degerim 1007 idi. Cuma gunu kucucuk bir pihti geldi parmagima. O gun degerim 366 ya dusmustu. Cumartesi yani dun yaptirdim 46 ya dusmus deger. Bende hala kanama yok ama beyaz akinti çok diyebilirim. Yarin doktora gidecegim kanama olmadi bisey var midir kalan falan diye. Bu arada agri falan cok olmadi inceden adet olacakmisim gibi agri olmustu o kadar. Sizler dusuk yaptiktan sonra ne zaman adet oldunuz? Kanama cok oldu mu? Ve aklima gelmeyen baska suruyle soruyu cevaplarsaniz sevinirim. Ilk gebelikti ve bu konularda da acemiyim Allah daha beterinden korusun ama yine de bileyim bundan sonraki surecimi istedim. Bu arada 6 haftalik olmustu degerin dusmeye basladigi gun...