Kimse sizi hamilesiniz diye çıkaramaz sizi işten çıkardıkları için tazminat ödemek zorundalar eğer siz kendi isteğimle çıkıyorum tarzında bir evrak imzalamadı iseniz 4 ay düzenli prim yattı ise işsizlik maaşı alabilirsiniz ve çıkış evranğınız ile beraber eğer son 3 yılda rapor almadıysanız 10 ay rapor varsa 8 ay işkurdan maaş alabilirsiniz yinede sgk ya yada alo 170 sorun detaylı bilgiyi vereceklerdir