Nurrrrr444 hepsi geçiyor canim merak etme az sabret mutlaka bitecek öyle düşün, kolay hamilelik yok zaten gittikce zorlaşıyor en zor asamada yeter artik dogurayim diyorsun ve asıl en zor olan doğumu bile goze aliyosun onu da atlatiyosun sirf kurtulmak için ve meyvesi cok guzel oluyor inan. doktor kontrolunde oldugun surece sadece sonuca odaklan gerisini dusunme stres yapma