clmmmmm Minigimvebiz amiin canm inşallah rabnim en yakın zamnda tekrar saglıklısını tattırır🙏🙏. canm ta en başta düşük riskim vardı onu atlatmiştikki yeniden nüksetti adet agrısı girdi birden sonra yogn kanama sebebiyle bozulmuştu keseler.
Sinemcvk Merveemreo Merveemreo ben adetime 6 gun kala yapmistim hemen ikinci cizgi cikmisti Allah herkesin gönlüne göre versin insAllah 🙏
Esrayusuf clmmmmm canım Allah razı olsun çok güzel bilgilendirdin beni bende geçen ay çatlatma iğnesi yaptırdım olmadı bu ay doktor tekrar çağırdı gitmedim
Esrayusuf clmmmmm kist yapsa ne olacak birşey yapmıyorlar ki kist olsada adetle atar ben 19.gün adet gördüm aksine bu ay hiç ağrım olmadı