IlknurYavuzzz 37+6 günlük hamileyim 9 Ağustos sezaryen ile dogum yapacagım 2 gündür bir karın ağrısı ishal mide bulantısı mide yanması çok kötüyüm doktorumda izinde yarın gelecek sizde de oldumu böyle şeyler strestenmi acaba yoksa dogum belirtisi felan mı?