Selam kizlar, esimle sürekli kavga ediyoruz bagirmali olsun küfürlü olsun veya nadir de olsa siddete oluyor... söz verdigi seyleri yapmiyor mesela Bende ona cok sinirleniyorum.. Bi kac kötü kelimeleri aliskanlik Haline getirmis ve sürekli kullaniyor buda beni cok rahatsiz ediyor.. Ben söylenincede Bu sefer kavga oluyor ve en sonunda hep beni suclu cikartmaya calisiyor Senin yüzünden diyor.. her kavgadan sonrada disari cekip gidiyor, 2 aylik hamileyim bunu bildigi Halde hic umursamiyor...