Merhabalar bende bir düşük yaptım mol gebelik dediler çok zor bir süreçti sonrasında araştırmalar sonucunda Mix bağ dokusu hastası olduğumu öğrendik ve kortizon kullanmaya başladım bu süre zarfında 1 sene sonra tekrar gebe kaldım ve ilaçlarıma devam ettim hatta daha dikkatli kullanmak gerekiyormuş 35 haftalık hamileyim inşallah sağlıkla gelicek içini ferah tut sende inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ama tuz kullanıma artı olarak dikkat etmeni öneririm.