Cansinsen_ Sebnem_mehdizade bende 11haftalığım aynı şey bendede oldu geçen hafta hep kahverengi lekeler görüyordum progestan verdi doktor
Mevr Sebnem_mehdizade benim de öyle oldu canım ben panik yapmamıştım hatta doktora bile sormadım ama içinde bir şey kalmasın sor istersen bi. 13+2 deyim tekrar başladı iki gündür normal akıntı kişiden kişiye de değişiyor tabii böyle şeyler
Mrvgk Sebnem_mehdizade yok öyle değildir o hormon salgılanması gün içinde bile değişebiliyormuş belki ondandır. 11 den sonra mide bulantıları da azalırmış genelde hormonlara bağlı olarak korkmayın ☺️