Sndz95 canım bende adetimden 3-4 gün önce aynı durumu yaşamıştım. Şiddetli karın ağrım ve göğüs ağrım vardı. Hastalandım da rahatlasam diyordum akşam baktım pembe bir kaç damla kanamam oldu. Ertesi günde kahverengi bir kaç damlam oldu. Suphelendim test yaptım pozitif çıktı. Yerleşme kanamasiymis.