Zeynep23 Yalancı sancı yada bel ağrısı hiçbiri Yok ne olacak bu hal tembel kızım sağlıkla gel artıkk sizde durumlar nasıl
Zeynep23 YaseminBatrk bebeğim 3300 kg gelişimi iyi sat ile ultrason aynıydı ama gelen Yok birden mi sancı gelecek ya bilemedim sizin nasıl
Sinem35 YaseminBatrk spinal sezaryen oldum güzeldi fakat normali denemediğim için de içimde ukte kaldı diyebilirim.
YaseminBatrk Zeynep23 benim ara ara sancım oluyor o kadar anlam veremedim basıl birşey olacağını bilmiyorum 🤦🏻♀️
Brcu Zeynep23 ya benimde 41e kadar beklicek ara ara adet ağrısı gibi oluyor kasıklarda ama kafasının tam inmesi gerekiyormuş inmezse sezeryan dedi 😑