Az kilo aldım ,4litre su içtim, lierac vazelin badem yağı feriol Hindistan cevizi yağı daha 4 haftalıkken başladım sabah öğlen akşam sürmeye her gün.Ve sonuç 33. Haftamda çatladım şu an 37 oldum karnımın altı bayağı çoğaldı ne yapsam durmuyor kaşınmaya devam ediyor ve artıyor Tek isteğim bir an önce doğurmak yoksa durmayacak çatlaklar 🤦🏻♀️