Bir hafta önce açık pembe akıntım oldu zaten post açmıştım doktor Progestan yazdı dört gündür kullanıyorum şükürler olsun birdaha aynısı olmadı ama iki aylık oldum ve hamile gibi hissetmiyorum sanki biraz karnım vardı indi yayvanlaştı iyice ve göğüslerimde çok yumuşak doktor randevuma daha var sıra numarası alıp gidemiyorum numarası olmadığı için arayamıyorum endişelenmelimiyim normalmi böyle olması biraz uzun oldu kusura bakmayın tedirgin oldum içimi rahatlatmk istiyorum