Dorukus Arkadaşlar benim sürekli çarpıntım oluyor nabzım hep yüksek hamileliğimin başlarından beri öyle, doktoruma söyledim normal olduğunu söyledi ama çok yoruyor beni bu durum, aranızda yaşayan var mı merak ettim
Htczmra Dorukus Bende yasiyrm canım normal bencede aniden kalp atisim hizlaniyo benimde yorucu bı is yapmasamda aniden olabiliyo bı kaç saniye şurup geciyo
Tazeanne0134 Dorukus her gün her saat değil ama genelde yaşıyorum kuzum nefes nefese kalıyorum o yüzden de
Humakusu Dorukus benim de öyle canım 120 olduğu bile oluyor ama benim hamilelikten önce de yüksekti nabzım
espalp Dorukus bende de var aynı durum 🤦🏼♀️ Nabız takibi yapıyorum 140’a kadar normal dedi doktorum. Ama tansiyon 14-9’u geçmemeliymiş🙏🏻
Tazeanne0134 Htczmra kalp 2 kat daha fazla kan pompalıyor o da baş ağrısı ve çarpıntı yapar normaldir kuzum
Nurdem33 Dorukus kansızlıkta yapar canım bi tahlil ver Dahiliye görsün sonra kendi Dr götür aklında soru işareti kalmasın canın
Dorukus Nurdem33 ondan şüphelenmiştim bende tahlil yaptık değerlerim hep normal çıktı ama kolumu kaldıracak halim yok 🤷♀️
Aleyyynavefa Bende gebe kaldım kalalı nabzım hep yuksek . Dogustan kalp hastasiyimm sanirim o da tetikliyor . Carpintim icin ilac kullanıyorum ceyrek sabah ceyrek aksam bebege de zarari yok plasentaya gecmiyormus onunla idare ediyorum cok rahatsiz ediyorsa birkez daha doktoruna soyle derim belki bir ilac yazar
Dorukus Aleyyynavefa birkaç kez söyledim,aslında önemli Değil normal ama için rahat etsin diye kardiyolojiye görün istersen dedi bende evhamlı davranmak istemedim benden başka yaşayan var mı diye o yüzden yazmak istedim buraya
Kerem_alyadua Dorukus benmde yüksek oluyor genelde ilk 3 ay hiç düşmedi zaten şimdi biraz daha iyim sadece kahvaltıdan sonra oluyor
Kubraseyit00 Dorukus evett bende öyle hemen yoruluyorum nabzim hizlaniyor :/ hatta bazen bu durum tansiyonumu düşuruyor
Dorukus Kubraseyit00 evet benim hep düşük zaten, kalkıp oğlumla ilgilenemiyorum halsizlikten bazen, neyseki 33.haftadayız az kaldı inş 😊
NhLpRn Bende de oluyor oturduğum yerde kendiliğinden hızlanıyor kalbim ve terlemeye başlıyorum bi anda bi kaç dakka sonra geçiyo gün içinde beş altı kez oluyo
Hotic Dorukus benim de oluyor ya hem kansızlık var hem tiroid var hem gebelik bütün sebepleri taşıyorum ☺️
Bushuz Valla carpinti bendede oluyo arkadaslar doktoruma soyledim normal dedi benide korkutan babam kalp rahatsizligindan oturu vefat etti bendede oyle birsey mi var acaba diyorum ama bi yandanda hamileligime bagliyorum kafam cok karisik
Dorukus Bushuz başınız sağolsun yani bende korkuyordum ama bakın herkes aynı şeyi yaşıyormuş içinizi ferah tutun korkmayın