perice 35 haftalık oluyoruz yarın. Son bir haftadır iştahsızlığım var. Ne et ne balık ne yumurta vs yiyemiyorum. Dolayısı ile bir halsizliğim de var. Durumu böyle olan var mı 😔
SalihaSomuncu5 perice bende oyleyim 30dan beri istahik yok 31deyim. Agzimda sekerli bir tat var dunden beride. Migde yanmamda dunden beri oldu. İki gundur hic iyi değilim. Bebegim amca anca toparlanmisti bu kontrolde simdi gidince bakacam kac kilo aldi. Ayda bir gidiyorum ztn az aldigini gormim diye
Ozgehasan perice Bende böyleyim hele su hiç icemez oldum eskiden çok icerdim yerdim şimdi hiç bişey istemiyor canm😥
Sirincili perice sanki beni yazmışsın cankm aynı durumdayım 34 bizimde hatta bende bugün mide ağrısı da başladı iyice tükenmişlik geldi 😞
perice Halbuki son aylarda kalori ihtiyacı da artar. Daha çok kilo alır bebek, anne. Bebeğimin kilo alamamasından korkuyorum.
perice Yesimeliz bebeğin ve sen iyi iseniz sıkıntı yok. İştahın yerinde olsun da dengelersin. Kişinin yapısı, bünyesi ile de alakalı oluyor bazen.
perice espalp sıcakların da etkisi vardır elbette. Geçen hafta az kilo almıştı bebeğim. Biraz suçluluk duygusu da oluyor iyi beslenmediğim için
Arendeniz espalp al benden de o kadar ancak tost falan yiyebiliyorum salatama ton balığı tavuk falan koyuyorum canım hiç istemiyor 😏 yoğurt yiyip uyumak istiyorum 😂😂😂
espalp perice sanırım ben gittiğimde de aynı durumla karşılaşacağım 🤦🏼♀️ Her zaman yediklerimden sıkıldım peynir, yumurta göresim yok🤦🏼♀️ İnşallah içtiğimiz vitaminler dengeliyordur bebişlerimizi
perice SalihaSomuncu5 havalarında etkisi var herhalde ben böyle değildim çünkü. Hayırlısı ile 38 olalım inşallah
espalp Arendeniz tost harika geliyor ben de bayılıyorum😂 yemek değil atıştırmalık meyve soğuk sütle yaşayabilirim😂😂😂
Arendeniz espalp gerçek sütlü bi dondurma ile de sabah akşam yaşarım valla sıcakta hamilelik ÇEKİLMİYORRR😁
Burcuveburcum perice Bende öyleyim halbuki doktor yeme sıklığını arttır iki saatte bir ağzına bişey at dedi ama nerdee 😩