Ben de 4 ay önce hamıle kalmıştım ama maalesef 7 haftalıkken düşük yasadım 9. Haftada kontrole gırttıgımde doktor bebegin kalbinin durduğunu söylemişti ve kürtaj olmak zorunda kaldım ilk bebeğim olacaktı ama olmadı nasıp cok üzüldüm cok agladım sımdı yıne hamıleyım 5 haftalık ve yıne aynısını yasarsam dıye cok korkuyorum 😔