Trabzon Kızlar kucuk paketler de süt varya 250 mg kamışlı. Hergun bitane içiyorum. Kaynatmiyorum onu acaba kaynatmam mi gerekiyo . Serin serin içiyorum kaynatmadan
defne55 Trabzon ben 6 aydır kutu kutu bitirdim kaynatmadan soğuk soğuk ıctim bi zararını görmedim canim
ikiKizAnnesi_ Trabzon Hiç bir sakıncası yoktur canım bende içiyorum koca koca bardaklarda önemlisi süt tüketmek günde 2-3 bardak farketmez nasıl süt bende çok severim soğuk sütü 😀
Hande3636 Trabzon afiyet olsun canım😊 kaynatman gerekmiyor fakat günlük süt içmen senin ve bebeğin daha daha sağlıklı. Koruyucu miktarı az olduğu için raf ömrü daha kısa oluyor.
Smnl Trabzon o sütler UHT yani hem soğuk hem sıcak mikroptan arındırılma yöntemlerinden geçip, nihai tüketime hazır hale geliyor. Üzerinde UHT yazan sütleri kaynatmanıza gerek yok. Afiyet olsun😊
Beyzanurlina Trabzon bende küçüklerden almayı düşünüyorum laktosuz içiyorum ama gaz yapyo diğerleri 🙈
Trabzon Beyzanurlina küçükleri daha iyi geldi bana büyük alınca bitiremiyorum bu sefer çok durdu diye şüpheye düşüyorum küçüğü öyle değil ama 3 yudum da bitiyo