Birçok kaynakta oje sürmenin içindeki toksik maddelerden dolayı bebek için zararlı olabileceği yazıyor. Ama bazıları da tam tersi, oje sürülebilir yalnızca aseton kullanmayın, asetonsuz oje çıkarıcı kullanın diyor. Henüz doktoruma bunu danışmadım ama danışacağım, oje sürmeyi çok severim. Sizler oje sürüyor musunuz? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?👀