Merhaba kizlar nolur bilgisi aynisini yasamis olanlar yazsin cok üzülüyor ve korkuyorum. Suan 17. haftayim. Yurtdisindayim suan Gecen hafta ara ara hafif acik kanamam oldugu icin doktora gittim doktor plasenta yani bebegin esi asagida ondan oluyor dedi belki cikabilir dedi ama cok detayli birsey söylemedi 2 hafta sonra gel dedi cok yorulma dedi calisman yasak dedi ama sürekli de yatma dedi. Trdeki doktorumu aradim oda yorma calisma filan dedi ama sürekli yatman gerek degil dedi fakat progestan 200 kullanmami tavsiye etti ama fitil degil hap olarak. Sizce napmaliyim cok endise ediyorum sizce yukari cikarmi plasenta bebegime birsey olurmu bu kadar büyümüsken nolur yasayanlar paylassin!!!