Merhaba anneler ben 17+2 haftalık oldum yani 18. Haftanın içerisindeyim bu Cuma 18. Hafta bitiyor bayramdan sonra 20sinde tetanoz aşısı olacağım o zaman da 19. Hafta bitmiş 20. Haftaya girmiş oluyorum meraktan çatılıyorum bizim bebe cinsiyetini göstermiyor 20sinde gitsem ayrıntılı ultrasona girebiliyor muyum?şimdi sürekli doktorum değişti tayin istedik sorabileceğim net bir doktor yok 🤷🏻♀️Cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden 😊