shqiptare Söylentiye göre doğmamış bebeğinize bşey almayın diyorlar en az 7 ayı doldurduktan sonra alınır mış siz ne düşünüyorsunuz ?
Mucizemsinseenn Tam olarak 30+3 üm hatta usg ye göre 31 ama daha hiç birşey almadim 🤭 bu hafta içi halladecegiz inşallah :)
[silindi] Mucizemsinseenn en doğrusunu yaptığınızı düşünüyorum ☺️ Ağırlaşırım diye korkuyorum ama bende o haftalarda alışverişimi yapayım diyorum 😍
Meltemm1 Benim 7. Aya kadar almam gereken birşey kalmamıştı canım sonrasında daha zorlanıyorsun mesela benim tansiyon düşüklüğü oluyor iyiki bırakmamışım diyorum
Ceren7s Allah korusun ama dogduktan sonra ya da dogumda birşey olmayacağı ne malum, istediğin zaman al. Benimki kış bebeği olacak ve mağazalarda çok fazla kışlık ürün yok ben o sebepten bekliyorum. Karar senin istediğin zaman gidip alabilirsin bence.
shqiptare Ceren7s benimde kışa denk geliyor şubat kısmetse büyüklerimz der ya doğmamış bebeğe don biçilmez artık inançlar kişiye göre değişiyor ilk olunca insan korkuyor
Ceren7s shqiptare Büyüklere gore herşey öyle insanlar öğrendiği gibi eşya giysi VS. almaya başlıyor hevesleniyoruz sonuçta salla sende istediğini yap
Meltemm1 shqiptare sıcak havalarda dışarı çıkmamaya çalış canım çok şükür benim artık son haftalarım ama zor oluyor ki ben dışarıda tansiyonum yüzünden düştüm :)
Zeynep1 Büyüklere bakarsak hiçbirşey alınmaz yiğilip içilmez herşeye birşey buluyorlar ister şimdi al ister sonra alırsın 27+1 iz bayramdan sonra bende almaya başlayacağım inşallah
KevserT shqiptare inan birden alınca daha zor yavaş yavaş araştırma yap kıyafetlerini al yavaş yavaş hem kafan daha rahat olur
Ayserhnckn shqiptare istediğin zaman elinde paran oldukça alınır. Ben bebek arabasını 7-8 haftalıktım sanırım aldığımda. Cinsiyet belli olmadan da ortak renk kıyafet almıştım insan heves ediyor ilk bebek olunca. Sonra indirim zamanlarını yakaladım hep bişeyler aldım koydum kenara. İyiki de öyle yapmışım 7. Aydan sonra dışarı çıkıp uzun uzun gezinmeye ne halin kalıyor ne vaktin. Nasıl içinden geliyorsa öyle yap
Aleyyynavefa Benim bildigim cinsiyeti belli olduktan sonra canin ne zaman isterse alinir . Nolur nolmaz 7.aya birakmamak gerek herseyi bu sicaklarda hamile halinle alisverise cikman zor olur . Hemde Allah korusun dunyanin binbir turlu hali var bi anda 7 aylikken doguverse bebek o telasede birde alisverisle kimse ugrasamaz
defne55 shqiptare 3 haftalık öğrendim bebeğimi şuan 25 haftaligiz o gün bu gündür alıyorum dinlemedim kimseyi boş şeyler