40+2 olduk kızımla iki güne bir doktora gidiyorum pozisyonu falan gayet iyi şükür iki gündür hafif ağrılarım oluyor dün nst de sadece 1 defa 45 i gören sancım çıktı normal doğum bekliyoruz aslında açıklığım 1,5 cm benimle aynı kaderi paylaşan var mı 😥