Miyaaaaaa Kızlar , 29+3 deyim.Dün akşam ve biraz önce sağ kaşığıma böyle bıçak batıriyorlarmis gbi bisey giriyo ve canımı çok yakıyor.Sebebi nedir hiç bilmiyorum.Kasılma dedikleri yada yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor ?