Bu sabah sabah 6 doğru bende bir ıslaklık 😁 suyum heralde dedim ağrı falan olmadığı için birqz daha yatmak işime geldi bu arada ikinci doğumu kızlar 😊 uyku arası Bi sancı geldi karnım top gibi sertleşti Bi anda neyse kaynanam dolaş kızım biraz dedi 20 dk sonra Bi daha Bi kasılma sonra birden 7 dkya falan düştü iki kez peşpeşe kaynanam dedi kalk gidelim hastaneye arabada Bi sancı daha ama nasıl zorluyor alttan resmen geldik hastaneye 😊 çatal çık açıklığına bakalım dediler çıktım dedi altı cm ultrasona aldı nöbetçi Dr aldı bu arada devlette doğum yaptım Dr geldi dedi ki Dr bey baş posizyon ama eli de başının yanında 😁 keyifçi hanım efendi demek ki 🤪 ebeler doğurturken elde gelebilir başla beraber hemen sizi ararız ben tırs tabi.... Sonra serum bağla falan tabi o esnada iki sancı daha ama nasıl çıktı çıkacak gibi her an doğumhaneye geldik soru soruyorlar falan ama o arada Bi iki sancı daha ben konuşamıyorum dedim çişim geliyor ama ben biliyorum ki gelen çiş miş değil bebeğin başı 🤣🤗 aldılar hemen doğum odasına çık bacağını aç vs işlemler halledilirken ebeler sancı geldiğinde kabız kakanı yapar gibi ıkın ve bebeği ver bize dediler Bi yandanda ha bire alttan açmaya çalışıyorlar parmaklarla ilk ıkındım resmen bütün gücüm gitti sanddım nasıl dua ediyorum ama sonra ağrı geçti ve Bi daha baya Bi zorlanma sonucu başı çıktı ve ıkınmaya devam et bitti herşey az kaldı dediler Bi ıkındım komple boşaldı bende Bi rahatlık çok şükür bebeğim sağ salim doğdu.. İlk kızım gibi yapmadı hemen Memeyi tuttu ama sütüm gelmedi demek sarılık oldu suan yoğun bakımda ışın görüyor az önce yanından geldim dua edin hemen çıkalım hastaneden😥 rabbim şimdiden çocuk isteyenlere hayırlı evlatlar doğum bekleyenlere de güç kuvvet kolaylıklar versin dilerim 😘🤗🤗🤗 benim hikayemde bu kadar kalın sağlıcakla 💕