Mihnurkacmaz KevserT benimde şafak 78 erken diye daha duruyoruz bakalm ağırlaşınca daha zor olacak ama
Ebrucukk Mihnurkacmaz senin nekadar kaldiki , aslında geç kalmadık bence olur hepsı toplasam 1 günde hallederiz ya ilerleyen haftalarda daha var 😄kendımı oyle avutuyorum 🐒
Semayy Mihnurkacmaz benim romatizmal bi rahatsızlığım var kullandığım ilaçlardan dolayı normal doğum şansım yok
Mihnurkacmaz A_S_K o baskı bende de var canim normal mi ben doktorumq dedim hafta içi gel bakalm dedi
Mihnurkacmaz Mr1517 Allah'tan kaldığım yer serin benim canm yoksa tansiyonum düşüyor sicakta Allah seninde yardımcın olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Elifinannesii Mihnurkacmaz 72 ama sezaryen olacağı için 56 günüm kaldı. Beşik, bebek arabası puset ve kıyafetleri alındı. Kendim için hiç birşey almadım henüz. Sağlıkla gelsin kuzularımız.
Elifinannesii Mihnurkacmaz benim 3. çocuk olacak o yüzden beşik ve arabayı letgodan aldım, gayet temiz çok kullanılmamış. Kıyafetlerinin tamamını ebebekten aldım canım
Rbysf Bizimde 93 gun🙏 oluşumun bir kac kiyafet ve banyo takimi tamam onun dışında daha başlamadık almaya ve benim eksiklerimi😊😂 Ayrica terliyorum ve cok sicak basiyoo🙁🙀
Mihnurkacmaz Ebrucukk aynen benim 78 gün kaldı esimde öyle diyo bir günde hallederiz diye ama insan heves ediyo dolap aldık içi bomboş 😀
Ozge3747 Mihnurkacmaz 89 günüm kaldı ama sezeryan olacağım için 15-20 gün daha önce gelecek bebeğim. Serklajlı olmam ve böbrek büyümesi dışında bir sıkıntı Yok. Bebeğimin odası, eşyaları falan hazır ufak tefek şeyler kaldı sadece ☺️
Sheagle Ozge3747 Merhabalar sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı, her birimiz Mecburi sezeryan mı yoksa siz mi istiyorsunuz? ben doğum yaklaştıkça çok korkuyorum da doktorum da henüz doğum şekli hakkında birşey söylemedi
fatos41 Mihnurkacmaz son 78 ❤️ 👼🏻 bikaç seyi hariç hiç hazırlığım yok Allah saglık vrsin alınır inşaAllah...