ayseguloks Bugün adet olmam laZımdı olmadım , ilk idrarımıda sabah yaptım şimdi yapsam yinede çıkar mı ?
sevval55 ayseguloks sabah yaptıysanız simdi yapmanızın bi anlamı yok ama yapacagınız zaman ilk idrarla yapın
flz355 ayseguloks Çıkabilir canım bende ilk idrarımla yapmamıştım. Erken gebelik testleri daha hassas. İki gün kala çıkmıştı benim☺️ Rabbim size de nasip etsin 🙏🏻
ipekworld ayseguloks ben adet günümde erken gebelik testiyle yaptım öğlen 1 filandı pozitif çıktı eğer zaten gebelik varsa önce kana sonra idrara geciyo bence saati fark etmez gün içinde de yapılır
Ebrucukk ayseguloks bende tam adet olcağım gün yapmıştım testi akşam üzeriydi bi anda içime doğdu yaptım nedense hala bilmıorum bigun gecıkmesını bıle beklememişim 🙊hemen 2 çizgi oldu kırmızı kırmızı 🙈
ayseguloks sevval55 sabah test yapmadım ilk idrarla yapın falan diyorlar ya ben şimdi yapsam çıkar mı
Ebrucukk ayseguloks oncomed hızlı gebelik testiymiş canım şimdi baktımda eczane vermiş öle bilinçli almamıştım ay sende al bakalım bi inş çıkar hemen 🙏🏻
Fatos_0306 Bence en iyisi kan vermek benim adetim 2 gün geçmişti hemen kanımda çıktı kesin sonuç kanda çıkıyor
Menis21 ayseguloks Benim adetime 3 gün vardı ve işten eve geldim saat 18.30 gibi idi net bir şekilde çıkmıştı.
Kerime47 Ben gebe olduğum halde adet oldum ama gebelık oldugunu bılmyrmdm sadece adetten yıkandm oyle bır test yptm cktı ertesı gün kan verdım gebe olduğum tam netlestı ve bnm kurtajdan hemen 3 hafta arayla hamıle kaldım Bn
Deletedmom090 ayseguloks yaa lutfen bana da yaz ne çikarsa buraya yaz bekliyorum Rabbim nasip etsin o çift çizgiyi gorr Aminn