Zade Aysegul2993 Benim kız diye hesaplamıştı 🥰 Ve minnak bir kızım olacağı haberini aldım .. Bizde tuttu ama bilemedim doğru mudur 🤷🏼♀️😇
rukiye-02 Aysegul2993 bende de erkek dedi ama kızım olacak yani bence saçma çevremde tutan hiç kimseyi de görmedim tutuyorsa da tamamen tesadüftür
Bebisim_1208 Bn nün teorisine göre hesaplandığında erkek çınlıyordu kndi doktorum erkeğe benziyor cikintiyuda gördük. Ama bi ay önce başka bir doktor kız kesin dedi bilmiyorum bklm😅😅
ddllkk Aysegul2993 benim simdi 3. gebeligim. 3ünü hesaplattim -3 üde erkek diyor. ama bi oglum bi kizim var. 3. üde hala emin olamadilar doktorlar. Bekliyoruz. Belki süpriz olacak doguma kadar göstermezse bide ((=
2melek_1prens Aysegul2993 2 gebeliğimde doğru çıktı ablama yaptik onunki de doğru çıktı görümcemde de doğru çıktı
Bebisim_1208 Edaaa4255 bnada 11 de bi başka doktor k8z dedi kesinlikle dedi hatta ama 15 haftada kndi doktorum erkeğe benziyor dedi