Neler yapmadım ki.. 🙈 Doğal şeyler kullandım açıkçası krem almadım.. Hindistan cevizi yağı kakao yağı bebe yağı vazelin yağı ve zeytin yağını eritip karıştırıp kavanoza koydum.. Sabah akşam süründüm.. Banyo dan çıkarken kurunmadan bebe yağı sürdüm.. Gergin hissedince veya kaşıntı olmaya başladıkça yine gün içinde ya bebe yağı ya hazırladığım yağdan sürdüm.. Anlayacağın yağlı güreşçiler gibi dolanıp duruyorum..😂 35+1 im şimdilik çatlak yok genelde son ayda oluyo diyorlar ama dur bakalım umarım da olmaz.. 🙄