Melike35 Bsyldrmdlk acile gidersen kadın Doğuma yollarlar seni yani mesela 2.kata çık derler yani 😬 bizim burda 2.katta da
ygulafer Bsyldrmdlk sehir hastanelerinde kadin dogum acili oluyor oyle bi yere giderseniz once ultrason sonra cati muayenesi daha sonrada nst ye bagliyolar 34 +2 de bende gitmiatim sancidan bu sekilde yaptilar
Hamile26 Bsyldrmdlk her kadın doğumda nöbetçi hekim vardır kadın doğum acilde de nts ultrason hepsi oluyor sen git bence