Ozgemlym Arkadaşlar merhaba, annelik iznime 37.hafta da ayrılmayı düşünüyordum ancak herkes kız bebek erken doğar erken ayrıl diyor doğrumu tecrübeli arkadaşlar cevap verirseniz sevinirim.
Dezehs Ozgemlym hayir canım.kiz erkek fark. Etmiyor zamanında doğar benimkiler hepsi 40 haftayı geçti hatta biri 42 haftada doğdu
Ebruliiii Ozgemlym alkası yok çarşamba 40 olucaz 😂 ne zaman keyfi isterse ozaman gün geçtikçede kilo alıyor
Oznmrv Ozgemlym ben de pek inanmazdim buna ama cevremde erken gelen kiz bebek cok. Ben de 37. Haftaya kdar calistim. 3 gun sonra suyum geldi ve dogum gerceklesti. Yani daha 15 gunum var, izne ayrilinca eksikleri tamamlarim derken kendimi hastanede buldum 😏🙂
Ozgemlym Dezehs teşekkür ederim ya herkes bişey söylüyo bilen de bilmeyen de doktorum da 40 haftaya göre hesapladı şuan erken doğum riski vs yok ama aklını karıştırıyorlar insanın 😊
Dezehs Ozgemlym herkes bir şey söyler canım doktorun dediği tarih bile tutmaz cnm %5 oranla olur zamanında ya erken yada daha geç olur çocuklar kız erkek fark etmiyor cnm