Ne yazıkki bende de vardı ta 12. Haftama kadar. Doktorum ilaç vermek istemedi. Kurdeşenin. Bebeğe zararı yok diye. Biraz dayan dedi. Daha önceden de düşüğüm vardı diye ilaç kullanmadık. Bebeğe de zararı yok dyince rahatladım. Sonra kendiliğinden geçti. Şükür şuan yok. İnş çıkmaz tekrar