mercan2020 ilk başta doktorum bi krem verdi onu kullandım cresatin göbek ve bacaklarıma sürdüm o bittikden sonra doğal yağlara geçtim ama onları kullanamadım kakao ve badem yağı kötü kokuyodu bi de yağ sonuçta üstüne siniyor insanın. Onlarıda bıraktım sonra himalaya nın bebe yağını kullanmaya başladım 35 tl civari bişeydi göbek ve bacaklarda çatlağım olmadı şimdiye kadar ama kalçamdan çatladım ordan çatlayacağım hiç aklıma gelmediği için oraya uygulamadım yağları. Çatladıkdan sonra farkettim şimdi kalçama yoğun olarak kullanıyorum.