Hll Vera4706 bel,kasık,gögus agrısı hepsi normal canm😊hatta bu haftalarda hafif kanama dahi olabiliyor yerleşme kanaması. Saglicakla al bebegini kucagna insallah😇
Esarikay Vera4706 bende 5 hafta 5 günlük hamileyim canım. Bı kaç gündür bende de bel ara ara kasik ağrısı oluyor. Doktor normal dedi
Esarikay Vera4706 bu arada hayırlı olsun 🤗 umarım sağlıkla sıhhatle alırız bebislerimizi kucaklarimiza
mervella Normal canım ben de var yeni yeni hafifledi biraz 5+4 teyim hatta dün lekelenmem vardı normal diyorlar
Aysegulun_bebesi_29haziran 5+1 deyim bende de var ve bende korkuyorum😓 bugün haff kahverengi lekelenme oldu ama normal diyorlar 🤷🏻♀️
Gamzeliim38 Vera4706 Normal merak etmeyin Aşırı rahatsız eder bir ağrı olmadığı sürece sorun yok Bende de oldu beline destekleyerek otur yastık falan koy hamileliğin başında olduğun için bir süre sonra vücut alışınca geçiyor