7 haftalık hamileyim son iki haftadır sürekli mide bulantısı ,halsizlik, aşırı baş dönmesi hali içindeyim
kaldıramıyorum yediğim en ufak şeyi bile çok sürmeden (afedersiniz ) kusuyorum. Bide bulantı hapı ve vitamin içeren folik asit hapı olduğunu bildiğim decavit kullanıyorum ama son zamanlarda faydasını görmüyorum
her iki günde bir acilde serum takılıyor dayanılmaz bi hal içindeyim
üstelik çok gerginim
bu halimi görenler bünyemin zayıf olduğunu söylüyor çok tuhaf bazıları da kız çocuğuna gebelik bu durumları gösterir diyor henüz cinsiyeti belli değil ama sık bulantının sebebi bünyemin zayıf olması mi yoksa kız çocuğu gebeliğinde bu tür fazla hassasiyetler mi beliriyor 🥺
çok acı cekiyorum