40+1de hiç gelmeyecek sandığım meleğimi aldım kollarıma. Cumartesi doktor randevum vardı doktor artık doğumu başlatmaya çalışalım yoksa normal doğum zor olur dedi çatı muayenemi yaptı göbeğime bastırdı ittirdi zorladı ama yok başlatamam çok yukarda dedi bu arada çatı muayenesinde korkulacak hiç bişey yok . Doktor son 1 hafta bekleyelim gelmezse sen normal istediğin için suniyle başlatıcaz dedi eve geldim hiç ağrım sızım yoktu gece yattım 3 gibi hafif bi ağrıya uyandım ama her zamanki gibidir dedim yine yattım sabah 6 bucukta ağrı şiddetlenmişti uyutmuyodu çok heyecanlandım kalktım duşa girdim evi süpürdüm kimseye söylemedim eşim dışında bekledim kanamam başladı 3 gibi hastaneye gittik annemi alıp doktor 3 bucuk santim açıklık var yatış yapıcaz ama zor bi doğum olucak açıklık yavaş ilerlicek bebeğin başı çok büyük kanala giremiyor dedi eve gitmek istediğimi söyledim izin verdi akşam 8de gel dedi gittiğimde hayatımın şokunu yaşadım açıklık 4 santim olmuş o kadar saat o kadar ağrı hiç ilerlememiş doktorum bebeğin kilosu normal doğumu zorlaştırır kafası büyük kanalda değil dedi ve olabilecek olumsuz şeylerden bahsedip sezeryan tercih etmem gerektiğini söyledi çok ağladım çünkü hep normal odaklıydım doktorumda aynı şekilde sezaryenden çok korkuyordum ama olmadı normal nasip şimdi ağladığım için kendime kızıyorum iyiki kabul etmişimde meleğime kavuşmuşum diye bugün tam 7 günlük olduk birbirimize alıştık çok güzel bir duygu rabbim bekleyen isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar inşallah 🙏🏻 Ne normalden ne sezaryenden hiç korkmayın kızlar ikisinide yaşadım Allah o an öyle bi kuvvet veriyorki kendinizle gurur duyuyorsunuz ❤️