Bence hurafe falan değil benim kaynanamın 3 oğlu var sadece en küçük oğluna hamileyken saçını kestirmiş şimdi kaynım saçkıranla mücadele ediyo ne kaşı ne kirpiği herşeyi döküldü. Bu hurafe olsa teyZemin kızı almanyada hamileyken doktor sakın kestirme de demezdi