Herkese merhaba 😙
Kızlar ben 12 haftalık ikinci çocuğuma hamileyim ve 22 yasindayim 🙂3gun önce doktora ikili tarama için gitmiştim dışarda sıra bekliyordum ,doktor geldimi die kalkıp bakmak istedim ve kalkmamla hafif bi akıntı hissettim.kan değildir cnim dedim kendi kendime ama adım attıkça şarıl şarıl akmaya başladı hemen lavaboya gittim ve kan olduğunu farkettim.doktorun odasına koştum acile yönlendirdi, bacaklarıma kadar pantolonum kan olmuştu acildeki doktor baktı ultrasondan bana dediği bisey yok , dedim bu kan ne ozaman yerleşme kanıdır dio ama 1 saat sonra ne olacağı belli olmaz belki düşük yaparsın, hicbir tedbir önlemi almadı , ama bende su gibi akıyor üstüm başım berbat durumda ,çıktım acilden bi bok bildiği yoktu cunku. Tekrar kendi doktorumun yanına çıktım hemen doktor bakar bakmaz çok fazla kanaman var dedi ve hemen yatış verim iğne yaptı ilaç verdi kanı durdurdu.3 günde 6 serum 3 iğne ve ilaç verildi.kan durmuştu ama bebeğin kesesinin etrafında çok fazla kan var dedi ve uzun süre hastanede kalmamı söyledi.en fazla 3 gün dayanabildim hastanede doktora 10 aylık bir oğlum olduğunu ve artık çıkmak istediğimi söyledim oda tmm dedi ve bugün çıktım fakat hicbir şekilde çocuğunu kucağına alamazsın durumun çok tehlikeli evde yatman geriyor dedi. Bu ikinci hamileligim bize sürpriz oldu biraz istem dışıydı yani hiç isyan etmedim ama bazen keşke hamile olmasaydım dediğim damalar oldu ve sanırım allah beni uyardı. Aklımı başına getirdi birşey olucak die çok korktum, rabbim kimseyi evladıyla sınamasın bir yanda karnimdakine üzülürken diğer yandan evdeki yavrumda hep aklım. Hâlâ risk devam ediyor inşallah birşey olmaz dua edin ne olur 🙏