Ftlyztrk1 Bugün gece 11 gibi hastaneye yatışım yapılacak propess ile doğum başlatılacak bir tavsiyeniz var ise açığım. Doğumla veya götürülmesi gerekenlerle ilgili. Bebeğimin suyu az ve kilosu fazla o sebeple kendiliğinden gelmesini beklemiyoruz 39+4
Findik92227 Ftlyztrk1 b bol dinlen uyu gitmeden önce çünkü insan çok yoruluyor güçsüz düşüyor bide meryem ana otunu tavsiye ederim
Ftlyztrk1 Findik92227 çok teşekkür ederim canım meryem ana otunu aldım hastaneye götüreceğim ama pek dinlenemedim malum son gün temizlik hazırlık derken insan. Yoruluyor
Beyzakyhn Acilmani daha kolaylastiriyor meryem ana otu. bide vajinana zeytin yagli pamuk koy oda oranin yumusamasini sagliyo dogumu kolaylastiriyor