Merhaba bayanlar ve hamişler sonunda bana da nasip oldu buraya yazmak 🤲🏻😊
En başından beri güzel ve sorunsuz hamilelik yaşadım elhamdulillah bu sebepten çalışmaya devam ettim (İç Mimarım) mide bulantısı ve ara sıra kasık ağrısından daha fazlasını yaşamadım ve çok kilo almadım aldığım her kilo canım kızıma yaradı hep (toplamda 10 kilo aldım) çok şükür ki 🤲🏻
En başından beri hep normal Doğum istedim yani buna kendimi baya şartladım oysaki regl sancılarından dolayı her ay hastanelik olanda bendim 🤭😂 ama yaşamak istiyordum sadece o anı hafızama kazansın istiyordum daha güzel ne olabilir ki diye hep kendimi hazırladım buna doktorlarım da zaten normal gözüküyor diyordu (hastane değişikliği sebebi ile doktorumda değişti)
Geldik 35. Haftaya ve yalancı sancı dedikleri şeyi her gün ara ara hissediyordum ve bu ağrılarla çok mutlu oluyordum 😂 36-37-38 derken ara ara yoklanıyordum ama ne nişanım geldi ne suyum ne de açıklığım vardı bebek Doğum kanalındaydı oysa ki, hamileliğimin başından beri çok hareketliydim kimseden birşey istemedim beklemedim her işimi kendim yaptım bir sürü misafir ağırladım temizlik vs herşey bendeydi 🤫 Doğum anına kadar bu böyle devam etti (delimiyim neyim 😂) he bi De kendimi 38. Haftada doğurmaya şartlamıştım 😂 ama gel gör ki bir cm bile açıklık yok bırakın onu sancılarım kesildi 😐 yani o kadar harekete, merdiven inip çıkmaya, yürüyüşlere, hurmaya squata pilatese rağmen 1 cm bile yok çok moralim bozulmuştu ağlamaklı oldum ben normal Doğum istiyorum diye.. Neyse ama umudumu asla kaybetmedim doktorumda zaten çok kilo almadın 41e kadar bekleyebiliriz dedi ama bebişin kilo almamalı (ki iri bi bebek) gerekirse suni ile deneriz dedi yoksa mecburen sezeryan..
- Haftaya geldik günüm doldu tekrar alttan baktı yine hüsran 🤦🏻♀️ Rahimde yumuşama var dedi bu arada gittiğim de 40+2 idik, amma velakin bebeğimin suyu azalmış suni versem bile bu bebeği strese sokmaktan başka bir işe yaramaz dedi seni çok yorar dedi acil seni sezeryana almam lazım dedi tabi ben başladım ağlamaya 🤭 haftasonuna kadar bile bekletemem seni dedi bugün en geç yarın sabah yatışının yapılması lazım dedi o an kulaklarımda sadece sesler uğultu yapıyordu bian da dünyam başıma yıkılmış gibi hissettim ben öyle olunca eşim de kötü oldu sizin sağlığınızdan önemli değil ben senin acı çekmene zaten dayanamam diyor ama ağlıyoruz kapıda kayınvalidem görümcem ağlamaklı 😢
hastaneden çıktık eve gelene kadar pazarımı marketimi gördüm akşam oldu evimi temizledim heyecan ve stresten uyuyamıyorum ne iş var ise yaptım sabahı zor ettim kalktık yola çıktık ilk etapta nst ye bağladılar birşeylerin ters gittiğini anladım.. soruyorum birşey demiyorlar kan aldılar sonra tekrar nst istedi doktorum serum takıldı daha nstnin başında doktoru aradılar doktor acil sezeryan demiş oysa ben daha eşimle bebişimin odasını süsleyecektim kendi ameliyat saatimi başkasına vermiştim ama doktor acil diyince aşar topar kendimi ameliyathane de buldum korku heyecan duygusallık hepsi aynı anda eşimle doğru dürüst vedalaşamadan kendimi sedye de buldum sürekli dilimde dua sürekli aklıma gelen herkese herşeye dua ettim (Rabbim kabul etsin inşAllah)
spinal olacaktım normal doğuramıyorum bari sesini yüzünü görmek istedim..
Ameliyathane çok soğuktu aşırı buz gibi (ki soğuğu hiç sevmem) neyse kısaca benim spinal sezeryanım öyle çok ağrısız acısız geçmedi çünkü ben herşeyi hissettim dibine kadar canım çok yandı bana sürekli uyuşturucu sakinleştirici verdiler gözüm karardı başım dönmeye başladı yetmedi bi De kustum 😂 ama bunlar çok normalmiş anestezi doktorum öyle dedi bebeğimi çıkardılar çok ağlıyordu o ağladı ben ağladım sonra yanıma getirdiler yanağını yanağıma koydular öyle sıcak ki öyle pürüzsüz Allahım dedim ne kadar güzel ne güzel yaratmış 🥰 aldılar yanımdan ama beni dikmeye başladılar ama benim canım çok acıyordu çok hissettim sonra benim suruma birşey kattılar sonrası yok bende odama nasıl geldim kimle geldim bebeğim nerede nasıl hiç kendimde değildim sadece çok ağrım vardı sürekli sayıklıyordum ve sürekli ağrı kesici yapıldı bana..
Hayatımın en güzel tarihi olabilir 01.08.2019 💕 meleğim şimdi 3 günlük ve ben kendimi ondan alamıyorum Rabbim tüm isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşAllah 🤲🏻 Dünyanın en güzel hissi en tarifsiz duygusu 🎀
Canım kızım şimdi yanımda bütün acılarım onunlayken her geçen dakika daha da diniyor 😍🌸
hakkınızı helal edin aklıma gelmiyor mutlaka atladıklarım vardır sormak, istediğiniz merak ettiğiniz her şeyi cevaplayabilirim 🙌🏻😊🌸