Gozdemirayduru benim ismim mine, eşimin gökay. Bi oğlum var Görkem. Kızıma hep miray ismini koymak istedim ama farsçada mir bey anlamına geliyormuş ve miray ın erkeklere konması daha uygunmuş. Hatta mir sadece isim olarak bile erkeklere konabiliyormuş. O yüzden miraydan vazgeçtim.. gökçe koyacağız ☺️ Sizede fikir olur belki..