adm
üşenmedim aklıma gelenleri yazdım, umarım makul olanlar dikkate alınır.
1) çoğu zaman forum hata veriyor açılmıyor. O giderilmeli.
2) fotoğraf yükleme özelliği gelmeli
3) açılan başlıklar denetlenmeli
4) istemediğimiz etiketleri engelleme özelliği olmalı yada seçerken tümünü yada tek tek yerine birden fazla etiketi seçebilme özelliği olmalı böylece günde 3 milyon kaynana başlığı arasında boğulmadan forumu kullanabiliriz
5) sohbet butonu özelliği olması işlevsel olur, fakat salt kadınlarla konuşmak için forumu kullanan erkekleri foruma çekip hamile kadınları tacize sebebiyet verebilir bu özellik. Eğer üye yapılırken bir denetim yapılabilecekse ve amaçlı dışında kullanabilecekler foruma üye olamayacaklarsa sohbet olabilir.
6) forum kullanımını düzenleyecek belli forum kuralları olmalı ve bunları denetlemek için moderatör sayısı yeterli olmalı. Misal Kasım anneleri diye sabit bir başlık varken her gün yeni bir Kasım anneleri ve türevleri başlık açılmasını denetlemek gibi . Bu başlığı açan ikaz edilmeli ve aynı anaca hizmet eden başlık mevcutta olan sabit başlığa bağlanıp diğerleri silinmeli. Ve evet bu baya denetici denetim gerektirir ve yazılımda iyi bir güncelleme gerektirir. Ama eminim bu foruma bu bağlamda yapılacak düzenlemeler ekşi sözlük ayarında bir yere dönüştürür burayı ve çok daha kaliteli olur . Çok daha sağlam bir kitle oluşturur.
6) happy kids var biliyorum ama anneler tecrübelerini anne adaylarına aktarabilsin diye happy Mom mezunları yada happy mom anneleri diye bir etiket gelebilir.