1234seda SemaSalihh canm ya sürekli yatıyorum bu seferde belim ve sırtım çok ağrıyor hiç tadım yok sizde de mi böyle oldu
Gzdnr 1234seda canım dinlen bol bol hepsi normal 6 haftalık olmuşsun aslında randevu alıp gitsen belki kalbini duyarsin
Alessia 1234seda Doktora gıdın belkı ıdrar yolları enfeksıyonunuz vardır ama kasık agrıları cok normal rahım buyuyor 27 haftalıgım benım daha cok arttı
Gzdnr 1234seda bende 6+4 çıkamıyorum yataktan çok halsizlik var iştahsızlık boşlukta gibi hissediyorum ama gecicek diyorlar bakalım
Emnysn 5.haftamdayim bende canim aşırı bel agrisi ve karnımın altında hafif hafif sancılar oluyor şikayetlerin normal